pl    |    en

W bliskiej współpracy z naszymi Klientami zaprojektowaliśmy i wprowadziliśmy w codzienną ich praktykę – modele rozwojowe związane z negocjacjami, prezentacjami i wystąpieniami publicznymi, coachingiem i mentoringiem, zarządzaniem własnym rozwojem i karierą, motywacją, zarządzaniem zmianą i stresem zmiany, miękkimi elementami w zarządzaniu, przywództwie i budowaniu autorytetu.

Nasze treningi i doradztwo oparte są zawsze o najnowsze trendy i modele – na bieżąco słuchamy tego, co dzieje się na świecie w zakresie rozwoju kadr i – po dostosowaniu do realiów polskiego rynku – udostępniamy Klientom. Stąd nasz wkład w rozwój TQM (Total Quality Management), CRM (Customer Relationship Management) i adaptacja modeli związanych z inteligencją emocjonalną dla potrzeb managerów, handlowców, pracowników marketingu i obsługi klienta.

Podstawą naszego działania jest indywidualizowanie podejścia – do Klienta, do rynku, do uczestników szkoleń. Każdy, kto korzysta z naszych usług, może być pewien, że przygotowane dla niego szkolenia i konsultacje opierać się będą o dokładną analizę sytuacji, celów i potrzeb.